مواردی که باید هنگام ارسال ایمیل انبوه به آن دقت داشته باشید

ارسال ایمیل تبلیغاتی اگر برای مشتریان فعلی تان باشد موثر و کاربردیست ولی اگر برای کسانی که تا کنون اسم شما را نشنیده اند ایمیل ارسال می کنید حکم هرزنامه را دارد و احتمال به اینباکس رفتن پیام شما را کاهش می دهد.

اگر از تنظیمات میل سرور خود نظیر dkim spf و … اطمینان دارید برای ارسال موارد زیر را رعایت نمایید.

۱- از ایمیل لیست هایی که در سایت ها برای انتشار وجود دارند استفاده نکنید . در بین این ایمیل لیست ها چندین ایمیل وجود دارد که ایمیل های ناخواسته را ریپورت می کنند .  پس بهتر است به لیست مشتریان خود با رعایت موارد بند های بعدی ایمیل ارسال نمایید

۲- هدرهای طولانی و یا مواردی که معمولا توسط کاربران به عنوان اسپم ریپورت می شوند استفاده نکنید.

۳- از عکس به تعداد کم در متن ایمیل استفاده کنید .

۴- آدرس ایمیل دریافت کننده را در انتها درج کنید و توضیح دهید چون شما عضو باشگاه مشتریان ما هستید این ایمیل را دریافت می کنید.

۵- لینک لغو عضویت با عبارت unsubscribe حتما در انتهای متن باشد .

۶- آدرس فیزیکی ، کد پستی و شماره تماس تان بهتر است در انتهای ایمیل باشد .

۷-  تاریخ و ساعت ارسال ایمیل در پایین متن درج شود .

۸- هر چه تعداد بیشتری کاربر شما را ریپورت کنند دامنه و آی پی شما بیشتر برای سرویس دهنده به عنوان هرزنامه شناخته می شود . پس بهتر است قبل از ارسال ایمیل یک بار متن ایمیل را از دید یک کاربر نگاه کنید و مواردی را که کاربر حس می کند شما قصد فریب را دارید اصلاح کنید . آیا شما خودتان به عنوان یک کاربر با دیدن این متن راضی به استفاده از خدمات کسی که ایمیل می زند می شوید؟

 

منبع : کانفیگ سرور

پست های مرتبط

بدون پست مرتبط یافت نشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *