مواردی که باید هنگام ارسال ایمیل انبوه به آن دقت داشته باشید

ارسال ایمیل تبلیغاتی اگر برای مشتریان فعلی تان باشد موثر و کاربردیست ولی اگر برای کسانی که تا کنون اسم شما را نشنیده اند ایمیل ارسال می کنید حکم هرزنامه را دارد و احتمال به اینباکس رفتن پیام شما را کاهش می دهد.

اگر از تنظیمات میل سرور خود نظیر dkim spf و … اطمینان دارید برای ارسال موارد زیر را رعایت نمایید.

۱- از ایمیل لیست هایی که در سایت ها برای انتشار وجود دارند استفاده نکنید . در بین این ایمیل لیست ها چندین ایمیل وجود دارد که ایمیل های ناخواسته را ریپورت می کنند .  پس بهتر است به لیست مشتریان خود با رعایت موارد بند های بعدی ایمیل ارسال نمایید

۲- هدرهای طولانی و یا مواردی که معمولا توسط کاربران به عنوان اسپم ریپورت می شوند استفاده نکنید.

۳- از عکس به تعداد کم در متن ایمیل استفاده کنید .

۴- آدرس ایمیل دریافت کننده را در انتها درج کنید و توضیح دهید چون شما عضو باشگاه مشتریان ما هستید این ایمیل را دریافت می کنید.

۵- لینک لغو عضویت با عبارت unsubscribe حتما در انتهای متن باشد .

۶- آدرس فیزیکی ، کد پستی و شماره تماس تان بهتر است در انتهای ایمیل باشد .

۷-  تاریخ و ساعت ارسال ایمیل در پایین متن درج شود .

۸- هر چه تعداد بیشتری کاربر شما را ریپورت کنند دامنه و آی پی شما بیشتر برای سرویس دهنده به عنوان هرزنامه شناخته می شود . پس بهتر است قبل از ارسال ایمیل یک بار متن ایمیل را از دید یک کاربر نگاه کنید و مواردی را که کاربر حس می کند شما قصد فریب را دارید اصلاح کنید . آیا شما خودتان به عنوان یک کاربر با دیدن این متن راضی به استفاده از خدمات کسی که ایمیل می زند می شوید؟

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *